Followers

Sunday, March 13, 2011

opps . saya diPUJI lagii ???

  • assalamualaikum kawan kawan . :)
  • okayh arini . one of my bestfriend dah pandaii buat blog dah alhamdulillah . smpaaii jugak covergae website blogspot kat nun perlis nuh ! HAHAAHAHAA 
  • so . dlm entry dia once again . dia ada cerita pasal diaa . blaa blaa blaa . bajet sana sni . then cita pasal familyy diaa . then cita pasal kawan kawan diaa . and me on the top ! yey ! sukaa . mcm penting je kan ?? hahaaha . so korang baca dluu entry nie . and kalu rajien singgah blog dia . click sni !! :)



kali nie tiba pulak giliran kawan2 saya yg sgt disayangi lgi dikasihi.mereka ini lah yang telah bnyk menginfluence saya dlm bnyk prkara & dgn mereka ini la saya tak berada di bawah tempurung lagi..hehe
yan pertama yg sgt2 menginfluencekn geng2 kami adalah....
                                               FATIN SYAMIMI BINTI ABD.RASHID <3

tusyen gtc pun..
ini perempuan sgt2 lah gila.saya sgt2 suka berkawan dgn ini perempuan.actually saya dgn dia sama skolah sjk skola rendah lagi,tp tak rapat pun..tyme skola menengah ja kami rapat,tu pon tyme form 4 start rapat.tp entah mengapa,bagaimana dan kenapa kami dgn mudah dan sgt ajaib sgt mudah rapat dan trus klik!!haha
dia nie skunk tgh study dekat keyel, kos account (saya sgt 'suka' acc),sjk2 dia study dkt keyel dia slalu ckp keyel dgn saya dlm fb.suka over!!tp disebabkn ke'over'an dia tu la saya suka kwn dgn dia.haha!!
dkt keyel dia dah ada beshtie baru,saya rasa bagai dipinggir.  :(
ttp tak apa la,saya sedar siapa saya ini (ayt sadis gila),walaupon skunk nie susah sgt nk ketemu sama dia,saya akn ttp sygkn dia smpi bila2.sayang kamo!!  <3



  • jawapan bg entry ang . ...
  • 1st : bla masa aku aku dok influence ampa suma ? aku dok sengap sengap kat hujung aihh !!
  • 2nd : kita mudah rapatt . sbb kita satu klas . dan kita sekepalaa . arggghh ! rinduu saat saat tuh weyhh . rindduu saat nk jd budak nakal skola kann ? rinduu nak conteng meja ang dgn namaa ************* . ahaahhaahhaa
  • 3rd : bla masa aku suka ckp kl syg ? besa besa jaa . perasaan ampaa ja suma tuh ! caitt !!!
  • 4th : sygkuu nazril . no matter what . aku ada bestie baru ka ? kawan baru ka ? bf baru ka ? suami baruu ka ? kawan penang the top 1 oke !! xdak org buleh lawan . sbb kita dah kawan lama . and kawan kawan kl sya pulakk . diaorg family sayaa . dan diaorg sgt baek . slalu wat saya bahagiaa mcm anda di penang lakukan . jadi . saya sayang sama rataa sayangg .
  • 5th : nak ang tahuu ! AKU SAYANG ANG LA BERUKBURUKK !! aww aww . nnty kita gomoii comolott suma kayhh . hahahhaa . aku rinduuu ang laaa . haihhhh
  • p/s : anda tlh mengalirkan air mata saya mlm nie sbb membuat saya rinduu kaliaann .
  • and weyhh !!! xdak gmbaqq abeh 'LAWA' ka ang nk buh gmbaqq aku kat blogg ang ? jimbeettt . panteett .

No comments:

Post a Comment