Followers

Wednesday, March 23, 2011

jalan jalan cari makan . cara sayaa . :)

  • assalamualaikum kawan kawan . :) its a long entry . so readyy nak bca ? k go ! hhahhaaha
  • harini . saya fatin syamimi binti abdul rashid bersama teman teman syaa . menyertaii program jalan jalan cari makan bersama hos AMIRUL IZZAT . i mean tuan rumahh . shah alam . huwaaahahaha .
  • sebernaryaa . kami nak p shah alam sbb nak amik mykad aimi syaira gulabii . and buat mykad mimi & rianna zulaikha ( add as fren ) hahahaa . dia hot . hahahahah . so lpas sesi membuatt mykad kami pun laparr sbb waktu di jam hp jugak menunjukkan waktu lunchh . so laparr . then aimi ckp ada satu kedai mkn nasi melayu campurr . kat shah alam sekyen 8 . sbb dia penah p dgn sepupu diaa . so kami pun p la mkn situu ! fuhh sedap kott . murahh jugakk . lgpun lama dah xmkn nasi melayuu campurr . ( rinduu masakan emak dan ayahh dirumah ) ngee . suka dpt makan situu . sbb dia buffet . mcm mcm lauk kutt . ramai org pulak tuhh . soo mmang best ahh . lpas tuhh izzat dok wat peragaii plak . mengalahkan zue . dia dok mai buas mcm mna xtaww . bg tumpahh air suma tgkk . maluuuu siot ! aahahaaa . padan muka anda ! :P

mimi punyaa

aimi punyaaa

akak dlyla punyaaaa 

izzat punyaa . dia xsabarr nak mkn niehh !

zue punyaa . ketegaqq amik samball belacan xsdarrr idong tuuhh . 

  • so lpas mkn . kenyang segala bgaii . masokk keretaa . then xtahuuu nak p mana . jnji kuar dri shah alam . mogokk dri akak dlylaa . ahaha . zue plak buat peragaii . nak mkn cendoll katanyaa . sbb xnakk zue menanges seperti kejadian times square . haha . kami pun p laaa . mkn cendoll . okayh jugakk la cendookk diaa . dia geraii tpi jalan . sekyen 16 . tp xleh lawan cendol pulut bawah pokok gelugor penang !


cantik kan syaaa ?

saya dgn sayang saya . saya suka pic ini !


cendol without puluttt

cendoll with pulut . so mine !






  • selepas puaskan hati zue . kami naek keretaa and xtahuu ag nak pergi mna pulak . bincang punya bincang kami p ikea ! damansaraa . nak mkn meetball . ngee . so off to damansaraa pulakk . jalan jalan dlm ikea . merepekk sana sni . mcm selaluu . then makan la meetball ikea . tp mimi mkn 5 punyaa je sbb kenyang ag kott . nasi melayu campurr terbaek punya pasall . hahaha sukaaa !





katil ini comel enn ?


saya suka ini :)

buaya makan anakk . mampoih !


izzat punyaa . dia punya 10 . xacii !!!!

saya punyaaa . 5 je . sbb saya dok kenyangg 




muka org xpnah mkn meetball ikea .


  • then kami jln jln ag . makan icekim ikea jugakk . amirul izzat belanjaaa . then mkn lagii currrypuff ikea . yum yum . burpp ! perott mulaii membuncitkan dirinyaa sendirri . 

  • then balikk . mimi ajak p taman layang layangg nak photoshott . tp akak dlyla and aimi dah letey . soo . cancel =.= 
  • terus balik hostel and MEMBUTA ................
  • sbbnyaa saya xtydo dri semalam . and sekarang saya sedangg merisauii . sbb mata kian merahh . sbb pakai contact lens under mata yg mengantuk dan leteyy . melebihi had jam yg dtetapkan . uhhuhuu
keretaaa izzat harii ituu :) aww awww . okayhh tipu !

merah kan mata sayaa :'( risauuu .
  • p/s : saya memang seorang yang suka makan . 

No comments:

Post a Comment