Followers

Thursday, March 31, 2011

ho ho hoo . HAPPY BIRTHDAY MAMA !!!!

  • assalamualaikum kawan kawan . :) 
  • entry kali nieh kna cpt cpt skit type . sbb tgh study niehh . btw entry kali ini utk mama saya pulakk . sbb 1 april 2011 . BIRTHDAY MAMA SAYA YG GORGEOUS !!! ngeee . dahh la tarikh pun terbaek nenek lahirkan mama . tarikh april fool lagi . 
  • so entry kali nie . adik nak wish mama . happy birthday mama . tp still xberapa nk tua . awet muda lagii . ngee . :) may allah bless in everything you do . may ayahh bg adiahh yg vogue vogue kat mama . btw soryy . this year adik xbg adiahh ! sbb adikk xdak duett . huwaa . xmcm tahun lepas . adik bg adiah handbag kat mama . tahun nie . adiah xdak . huhuuhuhu . handbagg utk adik pun adikk xlepas nak beli . btw . jgn sambut anything lagi . tunggu adik balik this 6th april . xlama lagi !! hope masa tuhh akak fara xp LA lagii . so kta leh celebrate yaww . 
  • td call mama tpat tpat kui 12 . engat kan org first yg wishh ! rupa2nya . akak farah yg first ! dangg . kalahh ! tahun lpas adik org first !! grrr .

  • inilah mama saya yg gorgeous lagi bom bom paw ! kami muka sama enn :) well lyke mother like daughter !!!!!
  • happy birthday skali lagi mama . adikkk syaang mama !!!!!!! aw aww
  • p/s : xsabarr nak pndahh rumahh sewa ahad nieh . ngeee
  • p/s : alhamdulillah . masalah dah settle . nseb baek . xjadi jual my nokia E63 sayang sya tuh . thank to NADIA && MESYAIRA . sbb ampa sudi tlg akuu . terima kaseh sgt sgt . ampa kawan susah senang akuu . thanks to aka FARAH SYUHAIDA && MAMA . sbb tlg jugakk and thanks for the bebel . =.= btw thanks sgt sbb sudi tlg sayaa . thank tuh budak budakk bilikk 118 . thankss sbb bg moral supports . kat mimi . dgr mimi nanges . thanks sgt sgtt . and thanks to my twins . sbb sudi dgr prob aku . walau ang kat terengganu . ngee . maluu !!! chait dgn ang aku xdak masa nk malu dgn ang . thanks sbb all the tyme msg aku . chat aku . tnya semua dah settle ka . alhamdulillah sygg . suma da setel . thanks semua . saya sayang anda . ( ayat mata saya menitis )
  • thanks sbb baca entry niehh . nnty dtg la sni  lagii .

No comments:

Post a Comment