Followers

Friday, March 11, 2011

aww . thanks tasha :)

  • assalamualaikum kawan kawan . :)
  •  arini . kawan baek saya dah pndai buat blog . wahh bagus bagus  suma dah pndaii . love u guys lahh ! and arini kat blogg diaa . blog tasha maksod syaa . ada storyy sket pasall mimi . ngee . jum jum bacaa :)) 
  • kalu korang rajien . pergi la melawat blog diaa . click snie !

Next on the story is FATIN SYAMIMI....!!!!
tomey kan dia....tubby2 n cute2 je...^_^
dia nie aq kenai masa kat skola menengah..time form 2 asanya...masa suma muka skema2 ag....
haiz...nie pown ag sowang..aq xtaw nk ckp apa coz perangai dh TERLAMPAU GILA TAHAP MELAMPAU...!!! hahahaha...dia skunk ada kat kay-yal...stusy course account babe...pergh...membe2 aq suma dk uat keja banking skunk nie...huhuhuhu...membe aq nie seowg yg periang n kdg2 perangai yg terlampau riang smapi hg xleyh nk detect dia nie ada masalah ka x...lau muka dia dk mai seposen 2 kra ada masalah la 2..time skola aq sgt la mnyak moment ngan dia..
Moment p tusyen la...apa la...besh hang out ngn dia coz u will never bowink ok...!!
haiz...fatin..syes aq rindu gla kat hg...semenjak hg ada kat kay-yal n aq kat jengka..kta jadi cm renggang kan...syes rindu gla moment hg jadi some1 yg slalu ada ngn aq..tp moment 2 aq dh xleyh nk dapat n xleyh nk cri..haiz..xpa la...every moment hg ngn aq akn aq uat as da most sweetest memory ever ...!!

  • aww . syg . aku rinduu ang . rinduu yg amat sgt sgttt . rinduu nk wat suma mcm kita dlu dluu . huhu . when aku baca blog ang nieh . aku nangehh kott . sbb terharuu and rinduu . 
  • and aku xmo dgrr ang ckp kita RENGGANG ! nope . we never . never was . never will . kita sama je mcm dlu . cuma jarak dan masa yg memisahkan . aku nak ang taw . aku jnji kita kawan sampaii ajal yg memisahkan kitaa sygg . sbb kita bestfriendforeverr ! muahh . sumpahh aku sygg angg . muah muahh  muahhh .

No comments:

Post a Comment