Followers

Tuesday, March 29, 2011

ngee . saya sukaa !

  • assalamualaikum kawan kawan . :) 
  • ngeee . hari ni kan !! hari ni kann ! sayaaa mkn nasi lemak rm1.20 kat bistroo !! yey . thanks zue syggg sbb temankan .. hhahahaa . lpas tuhh arini . p bistro mkn nasi lemakk siap make up lagii !!! haahaha . mesty korang ckp ( gila meroyan apa budak pompuan nieh . nak p mkn breakfast pun make up sgala bagai ) okayhh . meh nk jawab . ( saya make up g bistro sbbnyaa saya baru beli bulu mata palsu baruu :) and saya dah lama xmake up sbb minggu exam kan . so nk melepaskan rinduu dendam make up !! saya make up la hari nieh . meh sni tgkk .
nasi lemak RM1.20 . untungg an ?

okayh x?







saya dan zue :)

  • ngee . okayh x? ka huduhh ???
  • p/s : puas hati makan nasi lemakk td :) tlepass impian nk makan :) ngee . thanks zue sbb temankan mimi . siap kna jalan lagi . jauh plak tuhh . thanks syg . sory menyusahkan :)

No comments:

Post a Comment