Followers

Monday, February 21, 2011

ok . im sorry

  • ok . saya sorry sbb sudah lama tdak mengePOST entry yg menarik sperti blog sya dahulu . ceritakosongfatinsyamimi . click sni . ini kerana saya tdak mempunyai passion untuk menulis blog sedemikian lagi ? knapa ? ntah laa  :(
  • maafkan sya skali lagi kerana jarang menulis blog lagi ini kerana saya semakin buzy with gpms . and i really enjoy doing that , knapa ? sbb sya bulleh lupakan semuanya dgn itu :) TERIMA KASEH GPMS .
  • saya rindu hendak berblog . saya rindu hendak merasa keEXCITEDkan menulis blog sperti selalu , hum .
  • saya rindu hendak mkn byk byk . serius . sekarang saya hanya makan sehari sekali . dan sya bosan dgn itu . saya hendak mkn seperti fatin syamimi yg dlu :( kenapa ? hum . ntah laa . dah dah byk hari sya mencipta rekod tdak makan lansung dan sya xlaparr . pelik kan ? dan saya mulai risau . ini kerana bahagian kanan dan kiri perot saya mulai sakit sakit dan pedih pedih . saya risau menghidap gasgtrik atau seangkatan denganya . tolong la jauhi sya 
  • mohon . nafsu mkn . sila kembali . saya disini menanti
  • merindukan penang :)
Tumblr_lg1csfqeuh1qbwryro1_400_large

Tumblr_lg48y7alw61qf157so1_500_large


No comments:

Post a Comment