Followers

Saturday, February 26, 2011

i miss you . :'(

  • situation 1 :
  • **Friends**
    "Wanna come over?"
    "Sure, but let me shower, put makeup on & do my hair first."
    **Best friends**
    "I'm coming over."
    "Okay, but I look like crap."
    "I don't care, so do I."
  • huhuhu . dgn ang . aku xpnah kesah . aku cantik ka ? huduh ka ? berlemoiihh ka ? busuk ka ? wangi ka ? dah mandi ka ? ang still accept aku . aku sygg ang baby :)

  • situation 2 :
  • BESTFRIENDS:
    they act like your...

    - therapist
    - worst enemy
    - your lesbian lover
    - your best friend
    - your mom
    - your sibling
    - like their freakin God or something
    -but most importantly
    the person you love the most
  • emy . u always my therapist . my cure towards my ups and downs . u always there for me sygg . serius shit ! u r my worst enemy sbb aku benci ang . benci yg sygg :) . hahaha . whole smk bukit jambul knows that we r lesbian lover right ? ngee . op couse la ang bestfriend aku baby . my mom !!!!!! hahaa mama . i love you mama !! u r not my siblings .but u r my twins !! NUREMILIAWATY u r the person i love the most . u r the one who knows everything about me . luar dan dalam . dalam ? aww !!

  • situation 3 :
  • Girl: OMG, hide me!
    Best Friend: Hide you from WHO!?
    Girl: My CRUSH! He's right over there!
    Best Friend: Ohh.. HEY DUDE! MY FRIEND HERE LIKES YOU!
    Ah you gotta love us besties :D
  •  rindu saat nak mengedikk dgn ang . hnya kita berdua :'(

  • situation 4 :
  • FRIENDS WILL:
    -Call and ask to hang out
    -Tell you your pretty
    -Let you eat the last chip
    BEST FRIENDS WILL:
    -Show up at your house without asking
    -Call you ugly if your hair is messed up
    -Grab the last chip and yell "Sucker!"
  • hahhaah . dlu aku slalu lepas balik dri kerja . kui 12 tgh mlm pun . aku still akan p rumah sbb rinduu . lepak . bercerita . berghosip ! aku akan balik bla ayah aku call . kan ? kan ? slagi xcall aku xkan balik ! aku akan pergi rumah ang bla ang call aku and ckp ada problem . kan ? kan ? sama sama always there for each other ! hahaa . sama sama nnty kutuk sesama sndiri bla masing2 hodoh . and yet sama2 betulkan each other . huhu . and bla dtg part mkn . HAHA . kita nnty berebutt nak yg last piece ! HAHA . then berlahak xengat dunia . mmang xsenonoh !

  • situation 5 :
  • Friends:
    "I don't have any lunch money."
    "Aww, here's $5."

    Best Friends:
    "I don't have any lunch money."
    "Good, you were getting fat anyway."
  • hahaha . dlu ang slalu panggil aku gemok . tp skrang ang panggil aku cantik . HAHA . suka ** ada unsur perasan di sini :)

  • just that . i miss you twin . :'( need a hug from you . nak shisyuk !! :)








my twins :)



  • lihat buah hati saya . comel kan diaa :) and i swear to god . sapa yg curik dia dari saya . saya akan bakorr org itu . termasuk encik syang emy shaher sendiri ! ngeee .


No comments:

Post a Comment