Followers

Friday, September 23, 2011

huh ? emy dtg kl ?

salam sayang syisyuk syisyuk mimi :))

sihat dak ? harap semua sihat :) mimi sihat jaaa . okayh . entry hari ni pasal emy dtg kl . and mimi pergi jumpa dia sekejap jaa . dgn mesyaira and azrai . ya allah . sekejap is more than enough :) lepas suma rinduuuu . and emy is my twins :)) 

so mimi && mesyaira and azrai pegi midvalley jumpaa emy ! hhahahaha . kami xtahuu jalan . but naseb laa mesyaira tuh pakai iphone4 . untung laaa . leh gps ! aahhhaahaha and yes . bla jumpa terus hug hug and hug . xhirau org keliling dahh . ahhahahahaa . then jumpa kawan kawan diaa :) sembang sembang . then jln jln midvalley and singgah kedai mkn . heeee . jom mimi cerita smbil review gmbaq :) 

and im so proud with myself . pergi midvalley without any makeup . sbb xsempat ! ahahhaahah . sila clap hands for me :))



mimi jumpa 4 ekor binatang nie kat dlm kereta mesyaira ! and it was so cute !!!!! geram mcm nak curi jaaaa ! :))



oke . kami makan kat sni :) oke laaa . sbb pelayan dia kacak . and dia dok maen maen mata and senyum senyum dgn saya . maluuiiii :)



ni taiko kami mesyaira dan iphone4 diaa . jelesh !! dan saya syg dia gila gila !


ini azrai . rakan saya . saya sayang dia :)


ini emy . kembar saya . dah tentu saya sayang dia gila !


dan ini saya . dan saya cantik kan . aw awwww :)







makanan kami pada hari ini . super sedap . mimi xmkn . cuma rasa merasa jaa :) diet kan ! heeeeeee :))


haa . kan mimi ckp mimi diet :) mimi mkn sikit tuh je kot . tuh pun saya gembiraa :))








kalu korang mata power . ada berapa org dlm pic nie ? haaaaa




"MYSPACE ! hahahaha"




lepas mkn mkn . kami ghossip ! and tngkaq gmbaq byk byk :))


saya suka anak gajah nieh . sbb saya kan anak gajah =..= bak kata abg abg gpms . grrrr




anak gajah nieh maluu mimi nak tngkap pic diaa . eheheehehehe 


dia dok malu skit skit . tp dlm hati nak bgmbar . chettt !


emy with with beruk makyehhhhh !


and then kami hntar emy balik UM . sbb dia and her coursemate tumpang menginap kt UM . huhuuu . sedih gilaa . sbb jumpa sekejap jaaaa ! huwaaaaaaaa . btw sorrry syg xdpt nak bwk hang ronda ronda kl :'( soryy gilaa ! and thanked to allah . dpt jumpa hang walaupun kejap . iloveyouuu 

p/s : i love my sweetheart mesyaira && azrai so much . nnty kita lepak ag . bukan jauh pun umah kita ! mesyaira sentul . mimi gombak . azrai danau ! haaaa . elok ! :) nnty lepak ag :))


haaa . jajan yg byk byk nie suma utk apa ? tungguuuu next entry :)) btw ce teka !

No comments:

Post a Comment