Followers

Wednesday, June 1, 2011

Day 11 – 5 facts about you.

30 things in 30 day challenge :))

Day 11 –  5 facts about you.


aikkk . soalan challenge harini mcm dah penah buat laaa . copy paste bulleh ?????



1 - MY WIDE SMILE :) 
hahaha . saya ada senyuman lebar . korang ada ? ahhahhh . xla . mimi nieh jenih suka senyum memanjang sbb mama && ayah dah ajar dari kecik . kita jgn kedekut dgn senyum . sbb senyum tuh sedekahh . :) so from that . mimi suka sgt sgt senyum . 



2 - SAYA PERAMAH !!
hahhahaha . saya sgt sgt cpt masuk dgn org :) senang buad kawan . so that . letak p la saya kat corok mana . mesty saya leh hidup punyaa . :) peramahh nie senang !! senang nak hidup . senang nak berkawan . and saya suka ada kawan ramai ramai . and everywhere i go . disitu ada kawan saya . dan saya sayang mereka !! sombong2 dpt apa en ???


3 - TALKATIVE !!!
saya seorg yg ckp byk . non stop ckp . i talk more than i sleep . ahhahaahhaa . and bnda nieh pun xelok jugak sebenarnyaaa . haahaha . so kpada sesiapa yg suka ckp and talkative mcm saya . jom kita sembang :)

4 - SENSETIVE TAPI TAK TUNJUK
yeah . saya jenih cpat touching but xpnah tunjuk depan depan . ego nih !!! n kalu saya dah touching tuh . saya nnty diam . calmkan diri . then sambung sembang && gelak balikk


5 - SANGAT MUDAH SAYANGKAN ORANG 
haaaa . statement panas ! ahahhaa . saya sangat mudah sygkan org . maksod mimi . bukan part couple laaa . but semua laa . kawan kaa . sapa sapa ka . once i know u . i will loves you . huhuhu . bnda nieh . bagus jugak . but ada jugak xelok . apa yg xelok ? hurm . mcm mna ekk nk ckp . kita xkenal hati budi org kan ? but mimi kalu baru knal . rapat . slalu terserempak . chat kat fb . ka apa ka . mimi dah sygg diaa and dah anggap dia mcm family and BFF mimi . but kita still xtahu hati budi org mcm mna ? mna taw . ada niat buruk . so bnda nie ada elok ada x . huhuu 

aww awww :)

thanks sudii baca :))

No comments:

Post a Comment