Followers

Tuesday, May 24, 2011

Day 5 – What makes you different from everyone else?


Day 5 – What makes you different from everyone else?

topic day 5 . hahhahaha . susah jugak tajuk niehh . kalu tuleh entry dgn hanya puji pujian . org akan kata . masuk bakul angkat sendiri . huhuhuuuu . but sapa suka kutuk diri sendiri . org yg kutuk diri sendiri . ialah org yg xyakin dgn diri sendiri . kan ??

setuju ?

so back to the topic . what makes me fifferent from everyone else ????

1 - MY WIDE SMILE :) 
hahaha . saya ada senyuman lebar . korang ada ? ahhahhh . xla . mimi nieh jenih suka senyum memanjang sbb mama && ayah dah ajar dari kecik . kita jgn kedekut dgn senyum . sbb senyum tuh sedekahh . :) so from that . mimi suka sgt sgt senyum . 

2 - SAYA PERAMAH !!
hahhahaha . saya sgt sgt cpt masuk dgn org :) senang buad kawan . so that . letak p la saya kat corok mana . mesty saya leh hidup punyaa . :) peramahh nie senang !! senang nak hidup . senang nak berkawan . and saya suka ada kawan ramai ramai . and everywhere i go . disitu ada kawan saya . dan saya sayang mereka !! sombong2 dpt apa en ???

3 - XSUKA MARAH MARAH 
saya xsuka marah marah && xsuka kat org yg suka marah2 . bosan =..=

4 - SANGAT MUDAH SAYANGKAN ORANG 
haaaa . statement panas ! ahahhaa . saya sangat mudah sygkan org . maksod mimi . bukan part couple laaa . but semua laa . kawan kaa . sapa sapa ka . once i know u . i will loves you . huhuhu . bnda nieh . bagus jugak . but ada jugak xelok . apa yg xelok ? hurm . mcm mna ekk nk ckp . kita xkenal hati budi org kan ? but mimi kalu baru knal . rapat . slalu terserempak . chat kat fb . ka apa ka . mimi dah sygg diaa and dah anggap dia mcm family and BFF mimi . but kita still xtahu hati budi org mcm mna ? mna taw . ada niat buruk . so bnda nie ada elok ada x . huhuu 

5 - TALKATIVE !!!
saya seorg yg ckp byk . non stop ckp . i talk more than i sleep . ahhahaahhaa . and bnda nieh pun xelok jugak sebenarnyaaa . haahaha . so kpada sesiapa yg suka ckp and talkative mcm saya . jom kita sembang :)

6 - SENSETIVE TAPI TAK TUNJUK
yeah . saya jenih cpat touching but xpnah tunjuk depan depan . ego nih !!! n kalu saya dah touching tuh . saya nnty diam . calmkan diri . then sambung sembang && gelak balikk

7 - SUKA BUDAK BUDAKK 
eiiiin . geram dgn baby baby semuaaa . mcm nk gigit ja diaorg !!!! korang sukaaa ????

8 - SENANG MENGALIRKAN AIR MATA :(
hahahaha . bnda nie maluu nk ceritaaaa !!! ahahhahahhahaa . senang menages kalu terlalu rindukan seseorgg . nanges teresak2 oke . yang mana taw taw ! hahaaha . senang nanges when it comes to family part . huhuhu . 

9 - HOBBY SHOPPINGG !!! 
hahahahhaaa . nieh rasa semua perempuan pun mcm tuhh !!! :D

10 - KUAT MAKAN !!
hahahahhaha . diam ! jgn gelak . bia laa nk kuaq mkn :P

11 - PANDAI MASAK WESTERN && ITALIAN FOOD .
nak try ? sapa nak bgtaw ? mimi masakkan :)

12 - TERROR BUAT CAKE ( choc && chesse cake )
kat rumahh rajien buat . dlu slalu buad . sebulan 2 kali . skrang xdahh

13 - SUKA MASAK 
haaaa . nie xsemua pompuan hadooo kan ? hahaahahhha

14 - GILA CAMERA 
ahahahhhaa . saya suka tngkap gmbaqq laaaa :)

15 - KEBUDAK - BUDAKKAN 
xsuka bnda nieh . but mostly people says that mimi kebudakkan . sedeyh . mna ada . mimi matured laa !!!

16 - SUKA MELAWAK 
sgt sgt sgt suka melawak . and kalu leh tgk cari laki yg ada sense of humor yg tinggi !!! so bla kita dating ka bercinta . leh gelak jaa !!! 
( tbatbaa terbukak cerita pasal cari jodoh kan ? )


so . this is what makes me different from everyone else termasuk la anda yg tgh baca . :) and if korang ada perasaan bnda bnda yg mimi tertinggal . ce cita kat coment :))


Luckyoptimist.com_being_in_love-7_large
thanks sbb sudi baca entry ini and coment ia . love you lah ! Super cute onion

No comments:

Post a Comment