Followers

Sunday, May 29, 2011

awww . sweet tak abg abg abg saya ini :)

aww . sayang sayang . entry kedua harini :)

boring x ? jgn la ckp boringg . mimi sedeyy nntyy :( hahaahaaa 
okayh . kali nieh mimi nak cerita yg saya ada abg abg yg sweet ! ABG IS && ABG WAED && ABG EKI . sbb diaorg wat total review pasal peragaii family gpms kamii :) koranggg nakk baca ?

jerit baca kuat kuat sampaiii mimi dengarr . hahaahahhaaa
xpayah xpayahh . kangg ada yg laen sahutt . hahhaha . 


okayhh . mari kita start dgn belog YDP laaa . abg is macho :)



1st sekali aku la.. sapa lagi. YANG DI-PERTUA. huahaha.. depa nie semua ada panggil aku ABG LONG. Bukan abg long kawasan keh. Jom tengok gambaq depa nie. huahaha start ngan aku la. huahahaha...
Yang Di-Pertua. huhuhu aku la.. sapa lagi.
Hah nie Timbalan Yang Di-Pertua. Huahaha.. Nie first time jumpa pemalu yang amat. tapi bla dah lama dia la paling semangat. Asyik-asyik program-program ja. huahaha..  Yasin Ali nama diberi.. huhuhu
haha nie plak Naib Yang Di-Pertua. Muka ganaz. mau x nya Asyik-asyik jadi KEM KOMANDAN. nie kra dah terikut la nie. huahaha. Azrul Nizam namanya. huahaha.. -----> ABOROI.. 
Nie yang paling tua dalam GPMS nie tapi sengal sikit. Anwari Arham Naib Yang Di-Pertua 2. huahaha. Dia nie semua awek nak tibai tapi x pa la pandai jaga, pandai ayat. kra ok la. huahaha.. budak degree dah nie.
haha yang comel nie Naib Yang Di-Pertua 3. Julie Amzil. huahaha budak johor. so sapa yang berkenan boleh contact. huahaha. tapi dengan syarat la. gaji mest 4 juta sebulan. huahaha.. 
hahaha.. nie plak syazwani. huhu nie la Setiausaha. tengok muka pun dah  tau buat pa.. huahaha.. yang nie  sapa nak pun x dak hal sebab still single. huahaha.. just make a call. huahaha.. 
Huhu nie plak Penolong Setiausaha. huhu Nuri Sulaiman. huahaha.. nie orang kua t nie.. sapa-sapa ada problem leyh kol dia.. huahaha.. area banyak gak la dia punya. huahaha...
hahaha.. nie plak Bendahari. haha tgk duit la.. memang banyak gila dia pegang. penuh popket nie haha. nie pun kuat gak. kira nak wat program ja. huhu.. ajin plak tu.. org suruh jaga duit dia pi jaga program.. huahaha...
huahaha.. muka jambu nie plak Ketua Penerangan. huahaha.. pada sapa-sapa yang nak tau pasai GPMS bleyh tny dia. tapi kalu yang pmpn kna jaga2 skit la.. takut sat gi dia terang benda len plak.. susah gak macam nie.
huahaha.. so yang td tu semuanya ATASAN sikit la. yang nie plak bala-bala tentera SINGA GPMS . depa semua ini memang terbaik. huahaha.. jom kita usha EXCO-EXCO TERTINGGI. huahaha

huahaha.. nie la HASSAN. Senyum kambing itu memang menawan.  
huahaha.. nie plak FARIEQUE EDIIN.. huahaha.. memang keje dia tidoq ja. huahha.. Tapi  paling penting dia nie memang BLUR. huahaha...
Huahaha.. nie plak AINI SHAARI. huhu.. dia nie dah lama dalam GPMS. memang orang kuat GPMS la. terbaik nie. 
hah. nie tengok ja kecik tapi mulut dia lebih beso daripada gajah. huahha.. nama dia nie plak SHIKIN.. huahaha...
Nie plak NURULAIN.. huahaha.. comel kan.. haha.. dia nie skrang kat johor nnt bln 7 nie dia blik mai snie la. huahaha
haha nie sorg lagi minah klate, AIMI SYAIRA.. huhu.. kecik-kecik cili padi nie. bleh la nak mintak no nie. huhu
Nie plak adik aku sorg lagi. pemalu nie. tapi  bla  shopping mak ai. x tau mana malu dia. huaha.. bleh panggil Lala. nama penuh di plak SABILA. huahaha.. comel gak kan. 
Huahaha.. nie yang paling comel dalam adik beradik aku. huhu.. Sapa lagi klu bukan Dila nama huahaha.. klu sapa yang nak tempuh or mengata GPMS kena tempuh dia dlu sebelum nak naik atas. huahaha...
haha nie la aku punya PENCERAMAH terbaik masa SKUAD JELAJAH. huahaha.. ZAHIDAH.. ops dah berpunya keh. so kepada anda semua yang nak cuba try tu lambat sikit la erk. huahaha..
Yang nie plak FAIRUZ. huahaha.  Dia nie sat ja masuk GPMS tapi aku kira dia nie adik-beradik aku jugak. huahaha.. Apa-apa pun sapa yang jadi main board n jadi ahli GPMS semuanya adik beradik aku. huahaha.. kenai ngan x kenai ja. huhu..
Ok semua exco dah tunjuk kan. nie plak aku nak bagitau aku ada PENGAWAI KHAS YANG DI-PERTUA. dalam ringkasan PKY. huahaha.. ingat PRESIDEN ja ka ada PKP. huahaha.. aku pun ada. jom usha tapi kna usha la aku punya SETIAUSAHA SULIT dulu. Dia nie la jaga aku punya jadual, update kerja-kerja yang aku patut buat. huahaha.. so nak tgk PKY n SUS aku---->

huahaha.. aik macam kenai ja. maunya ampa x kenai. buah atie aku.. huahaha.. so dia la jaga schedule aku. nama dia sapa lagi kalu bukan ELFI ZURAIDHA. huahuh.. Love u. ops...
Yang nie Plak AIZAT. huhu.. dia nie la PKY aku.. huahah.. tgk muka dah tau kan . memang muka nak kena hentam nie. huahaha.. apa-apa info tentang GPMS dia la yang akan sampaikan kat aku. Pastu idea apa-apa dia gak yang bagitau aku.
nie sorang lagi PKY aku.. orang panggil dia AMIN. huahaha.. nie kalu pasai program dia la yang akan update aku apa yang berlaku. huhu.. memang la keje aku senang sikit sebab  dia la yang kna cari dulu sebelum semuanya sampai kay aku.
Nie pulak Wafa. Nie Wakil GPMS luar tapi  telah menjadi keluarga aku di GPMS .

So ampa semua dah tau kan sapa depa nie.. kalu ada apa-apa nak tau pasai GPMS leyh la tanya dpa nie. Dan depa nie jugak orang yang paling aku sayang sekarang nie. tanpa depa semua nie aku rasa GPMS x kan ke mana. Thanks guys ure the best. ALLAH saja yang akan balsa jasa ampa semua. Oklah sampai sini saja kot yang aku nak cerita pasai FAMILY aku kali nie. jangan lupa tgk next POST. huhu

-Belajar Terus Belajar-



next plakk . mari kita review belogg abg eki :)))


Hari nih aku nk kenalkan kt korang ngan member2 atau 2nd "family" aku.. Mesti korang tertanya-tanya kan ape maksud "family" tuh.. Family tuh bermakna Keluarga GPMS .. Aku sayang giler-giler kt diorang nih semua.. Bukan senang nk cari orang yg sayang kt kite beb.. Kalau korang kenal diorang, maybe korang pun akan feel same gak ngan aku.. huhu ! meh aku kenalkn satu persatu k ? :)


Photobucket

Yang nih bernama Ismadi.. korang boleh panggil Is.. Dia diibaratkan Abang Long bagi family kitorang krn dia merupakan YDP kitorang.. YDP tuh Yang Di-Pertua k?? Bukan Yang Di-Pundek.. huahaha.. maybe ade some girls kate yg "Wahh, boleh tahan macho mamat nih.." So, bagi some girls yg kate mcm tuh, sory laa.. dia da berpunya & dia sgt setia orgnya.. hehe

*ko jgn prasan lebih is.. hehe :)

Photobucket

Okeyh kita beralih kpd yg seterusnya.. erm, mesti ade gak yg tergelak tgk gambar member aku nih kan?? hahaha, jom kita gelak same2.. huahaha.. erm, yang comel, cute, ala2 korea nih namanye Yassin.. Korang blh pggil Ieyn.. Bila aku tgk jer muka dia time dia betul2 happy, tension aku terus hilang.. huahaha.. TAPI !! bile dia tgh tension giler babi, korang paham2 laa.. huahaha

*yang nih masih single.. So, kalau nk, aku blh jadi org tengah.. Tpi dengan kebenaran dia :)

Photobucket

Yang seterusnya adalah member aku yg paling cute.. huahaha.. name dia Azrul Nizam.. Bab name panggilan dia nih special skit.. Siang korang kene pggil Roy.. Malam kene pggil Zack.. Kalau korang nk tau, tanye laa dia sendiri k?? ape2, aku xtanggung.. hehe :)

Photobucket

Yang nih plak bernama Anwari Arham.. Yg nih giler babi skit.. Kalau korang nk bkawan ngan dia, telinga kene kuat tahan "ayat2 langsi" & kepala otak kene always positive.. Walaupun dia bagi ayat langsi2, tp kalau korang pikir betul2 ape yg dia ckp tuh ade kebaikannye.. huhu

*Yang nih pun single.. hehehe :)

Photobucket

Haaa yg nih namanye Fatin Syamimi.. Korang blh pggil dia Fat.. huahaha :)
xde lahh, gurau jerr.. Korang blh pggil dia Mimi.. Korang nmpk x gmbar atas tuh.. Ape maknanye?? Maknanye dia seorang yg penyayang.. Dlm family kitorang, Mimi yg paling rajin buat kerja.. Kalau bab kerja jer, mesti dia yg giler babi..

*Penah couple ngan dia, tp dia mintak clash.. Sob2 :(

Photobucket

Huahaha.. Mesti korang tergelak kan tgk gambar dia.. Huhu.. Tp jgn terpedaya dgn gambarnye.. Dia nih seorang yg periang & suka buat lawak.. Mesti korang (Girls Only) akan tergoda ngan dia nih.. Muka dia mmg jambu giler.. Cute2 gitu.. haha, erm, lupa nk bagitau.. Nama dia Nasrullah.. Korang blh pggil Nas or Waed..

Photobucket

Yang nih plak namanye Aimi Syaira.. Korang blh pggil dia Cahera Gulabi.. huahaha.. Gurau jelahh, aku mmg suka bgurau2.. nape? xpuas ati ke?? hehe.. Korang blh pggil dia Aimi.. Dia nih kecik2, comel2 & manja2 gitu.. Tapi kalau bukak mulut time marah, perghh !! dia yg paling bising.. so, becarefull k?? huahaha :)

*aku penah mintak couple ngan dia, tpi dia reject.. sedih giler.. sob2 :(

Photobucket

Wahh!! bukan main lagi yg nih ngan bunga ros tuh.. Yang nih namanye Aini.. Dia jarang skit lepak ngan kitorang sbb hostel dia jauh dri kedai.. Transport pun xde.. Erm, rasa2 nyer dia pun single.. Aku xpenah plak nk tnye dia psl couple2 nih.. huhu

*Penah couple ngan dia dari pkul 8 mlm hingga 12 mlm.. Sehari jerr.. Sedih an? :(

Photobucket

Haaaaa yg nih plak namanye Lyla Lassendra.. Wahh, nama artis tuh bai.. haha.. Erm, nama dia yg sbenar ialah Siti NurDalila.. Korang blh pggil Zuki.. Ehh, silap plak.. Korang blh pggil dia Dalila.. Dialah penyeri tempat lepak kitorang.. Kalau xde dia, tempat lepak jadi agak bosan skit.. Skit jelaa.. hehehe :)

*Penah mintak couple gak ngan dia, tapi dia reject aku :(

Photobucket

Hahaha.. Sape yg xgelak tgk gambar nih maknanye dia giler.. huahaha.. jahat x aku?? haha.. Erm, namanye dia nih Hassan.. Jangan terpedaya dgn paras rupa dia beb.. Sekali korang dengar suara dia, perghh, cair bai !! Dia ada suara artis beb.. Nak tau, try laa pegi karaoke ngan dia skali.. huhu :)

Photobucket

Haa yg cun nih namanye Noor Sabila.. Korang blh pggil Lala.. Erm, xbanyak aku nk cite psl dia sbb dia nih pemalu skit orang nyer.. So, aku xbape nk tau sgt psl dia punye "ragam".. Dia pun jarang lepak ngan kitorang sbb umah dia jauh giler.. So, nk ajak lepak kesian gak.. Lain laa kalau aku ade byk duit nk tanggung dia punya minyak moto.. Haaa, lupa nk bagitau.. Dialah maskot minah rempit kitorang.. huahahah !!

*Yang nih pun aku penah mintak couple, tp kene reject jugak.. Arghh, tension aku!! :(

Photobucket

Haa yang nih namanye Izzat.. Korang blh pggil dia Z..Hensem gilerr bai !! Rugi kalau girls2 kt luar sana xdtg kt aku mintak no. dia.. ahaha! erm, dia merupakan "driver" kitorang.. haha, jgn salah anggap k?? Kitorang xnaik free laa beb.. Kitorang betul2 bsyukur sbb adanye dia.. Kalau xde dia, mcm mane laa kitorang nk bergerak kalau ade pape program.. Thank you very much Izzat.. Love u! :)

Photobucket

Dia nih pun same gak ngan si Izzat.. Driver kitorang gak.. Name dia Amin.. Kalau korang nk berkawan ngan dia, korang kene byk bsabar sbb dia nih... erm, korang paham2 jelaa.. Nnt korang bkawan, korang tau laa.. huahahhaha..

*Thx to you, we have our transport.. A million thx for you, Amin :)



Gambar yang berada bawah nih adalah gambar orang yg dikehendaki.. huahaha!!


Yang nih namenye Syazwan Hafiz.. Korang blh pggil dia Wan.. Dgr cite skrg nih dia sibuk bekerja di Melaka.. Alhamdulillah, aku dgr dia pun dah stabil skrg.. Aku akan sentiasa doakan ko Wan..

Photobucket

Yg nih nama dia Syazwani.. Korang blh pggil Wanie.. Aku pun xtau kat mana dia skrg.. Da lost contact dah.. Erm, where are u?? We all miss you..

Photobucket

Yg nih nama dia Nuri Sulaiman.. Korang blh pggil Nuri.. Erm, mana ko nih Nuri.. Da lame xnmpk batang hidung ko.. hmm..

Photobucket

Awek ayu nih namanye Nurulain.. Korang blh pggil Atam.. Hmm, skrg nih dia tgh study leave kt kolej.. So, buat sementara waktu, kitorang xdpt jmpe dia.. hmm, hope we will see again next time..

Photobucket

Yang nih plak namanye JulieEriani.. Korang blh pggil Julie.. Dia pun da mhilang skrg.. Dia merupakan kawan baik Si Atam.. Hmm, korang kt mane?? We all miss you..


Gambar bawah nih adalah gambar kitorang bersama-sama :)

Photobucket

Malaysiaku !!! Yeahh !!



Photobucket

Semua muka puas hati krn akhirnya sampai jua perjalanan ke Kepala Gua, Janda Baik yg mgambil masa hampir 4 jam PERGI sahaja...


So, aku da kenalkn kt korang semua tentang keluarga GPMS aku.. Mereka lahh penyeri hidupku, merekalah tempatku bergantung & merekalah yang membawa sinaran cahaya dalam hidupku..

okayhhh . jom kita review blog abg waed pulakkk :)


to my GPMS family :)

Assalamualaikum w . b . t


haa . b4 ni aku ta penah pon kan post psal family GPMS . tibe2 arini pagi ni dan saat ini jam 0648 pagi , aku tiba2 rasa mahu post about my family GPMS ni .. damn ! syg giler kot diorg . ta taw knp . na sbut nama byk sgt . sat lg aku sertakan gambar2 mereka ye . ok . GPMS atau name penuhnye Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung . detail pasal GPMS , korg lawat la laman webnye .http://www.gpms.my . semua ade kt situ . tinggal click dan bace .




sekarang ni aku na ucapkan ribuan plus jutaan terima kasih to all my family GPMS ini . korg na tau , aku rse my life skrg lebih kat gpms je . dan aku ckop2 sayang mcm na giler kt diorg ni .. ( byk kali an aku ckp syg kt diorg ) ( hopefully diorg bce entry ni ) hehehe .






hobi kami berkaraoke . haa . semua giler nyanyi .. termasuk lah aku .. ( suara aku ta sedap pon )
kami akan bermakan malam bersama baik lelaki juga perempuan . setiap malam ok . bukan sekali sekala .. tp kt kedai mkn berdekatan kediaman sewa kami .. dari situ aku rse mcm kami semua ni da mcm adik beradik smpai rumah akk aku sendiri pon aku ta balik2 sebab aku na spent time nan diorg ni .. aku rse klu one day aku terpakse meninggalkan diorg , aku akan rindu gilerr kt diorg laa .. :(  .




citer pasal perangai , mmg kami giler2 tahap totoik ( never ask ape itu totoik oke . hanye yg pham saja ) . kami akan menggila bila ade event kt kolej ataupon dimana mana . ( p/s : to pihak penganjur mne2 even , klu na event awak tu aman dan tenteram , jgn la ajak kami k . ) .




kami ade ydp , yang di-pertua , aku pggl die abg is atau pon abg long kami semua . da ade awek. second , tydp , timbalan yang di-pertua , yasin . atau ien atau lalalala ien nme fb die . ta taw la die ni ade awek ta , ramai yg die suka n ramai yg suke kt die . hensem . then naib ydp 1 , roy aka zack . funny guy . mcm siall lawak die . rohhhhhhh lemonnnnnnn . damn! dont do that again roy . i will kick ur ass nnt . haha . pastu naib ydp 2 abg am . bak kate ien , yela am . kau jela yg betol . ( aku ta ckp pape k ) ade awek tade awek ade awek tade awek . aku sndiri ta paham . pastu naib ydp 3 . julie . pastu setiausaha . wani diikot plk penolongnye nuri sulaiman . pastu bendahari kita , mimi . adik ku syg si montel yg gedik2 comel . haha . selalu dibuli .. tp die klu uat kje A wa ckp lu . record terbaru die memegang duit RM1.5 juta . duit PETDOG . ( world an cte gua )  after that bru la aku .. Ketua Penerangan .. awek ? tgk sendiri la bai kt older post psal ape aku post . hehe . dan selepas itu dikot plk nan exco2 terpilih dan dilantik . Asan , wan , ( my twin ) eki , ijat , amin , aimi , dalila , dan aini . ( nme ta disebut tu sbb jarang lepak . so , sory ye . ok  . itu la family2 aku semua .... love u all . !!








sekarang part aku plk .




 sayang2 ku semua .. kalau saya ade uat slh or something yg uat korg meluat ke , bengang ke dkt saye , ta menjalankan tugas ke , saye dengan rse rendah diri ingin memohon maaf yg teramat sgt kt kalian semua ye . sumpah saye seronok dengan kamu semua . saye rse sye da ade kehidupan semula . sbb kalian saye lebih bersemangat , berkeyakinan , yela , kalau ta takan sye bley jadi fesilatator kan .. klu na diceritakan my old past , sesetengah org je yg tahu .. dulu saye lain skrg saye lain .. harap korg semua maafkan sye weyh .. :)




SAYA SAYANG KORG SEMUA MCM SYE SAYANG FAMILY KANDUNG SAYA SENDIRI TAHU TA ??? ;)


ok . now time to view the pitcha . hahaha




menggila kan .. haha
menggila lg kan ? haha

yeay ! after program . :)

yasin or ien si mat JAMBU . haha

eceh mamat ni . mcm na kne lempang je muke . 
dush dush diri sendiri . haha
ini adalah asan . gaye2 seorang camp comander . haha
dalila or puan pendita . haha

alolo mimi comel ni ... :) ini la mimi !

rohhh lemonnnnnnn ! roy ! haha

kak tyka kipas kami yg comel . look her eyes ! s*** . ahaha

iki . penah menjalinkan hubungan dengan roy . damn ! real hot gosip time tu .
wahahaha

ijat . owner kereta fairlady . wahhhhh . :P

eh ! mcm mne pic ni bley ade ni ??? 
sah pendita terhebat .. 
hahaha

tu die abg long kami . rajin bai .. haha .
p/s : awek sebelah die tu datin kami oke .  haha

dan ini wafa . ehem . jurugambar ta berbayar kami laa .  :)
hehehe . 



oke . itu je laa . na msukkan semua , mmg byk sgt2 gmbar kami ..  n pic spe yg tade , sory sgt ye . next post insyaAllah ade k . :) 


dan ta lupe jgk family2 gpms yg laen yg rapat dengan kami , mantan2 ydp kami , gpms uia semua tu k ,, :)

haaaaaa . sweet kan abg abg mimi niehh . :) 
sumpah mimi sayang diaorg gilaaa . kami dah mcm xleyh pisah taw dak ? hari hari kami jumpaa . once xjumpaa . rasa semcm . halaaa . bla berjumpaa . mcm mcm bndaa kami bincang . cerita itu ini . masalah cinta (hnyaa kpda yg bercinta) && masalah study && masalah kewangan && masalah hidup . mesty share dgn diaorgg nieh . and seriusly . mimi sayang diaorg giler giler . and i never wish 2011 comes to the end . sbb xnak pisah dgn diaorg :(

mimi sayang family gpms saya . 

dengar x ? berapa kali mimi ckp mimi sygg ? byk en ? so mmang terbukti syang gilaaa dah nih .

ish . mimi syaang korang laaa . harap koranggg sayang mimi lagii bykk . sbb mimi suka org syggg mimi . aww aww. ( biasa lah org singlee kurangg kasih sygg sket )

okayhhh . nnty tunggu and baca mimi punyaa review pasal family gpms saya pulak kayhh ???? 

thanks sbb sudi baca entry ini dan coment iaa :) love korang byk byk .

No comments:

Post a Comment