Followers

Friday, November 11, 2011

10 Hari Cabaran Blog :: Day 6 :: 10 items you cant live without

oke . second entry for today . and benda nie pun . sepatutnya . mimi buad dah lama . tp dok postponed postponed . smpai lani xabes abes . org yg follow mimi . buad task nie pun dah siap . mimi ? erkkkk  . no coment !

so 10 items i cant live without ? ermmm . apa huh ?

1. my blackberry bold 2 


hahaahahhaa . ni mmang xleh nak xdak sgt la kan . leh mati =..= my bf . husband . nyawa . intan payung niehhh 

2. mycard 

yela . kalu hilang nie . mcm mna nak berjimba di malaysia . nnty orang engat . warga asing . masuk lokap . xmau ahhhhhhh !

3. purse ?

yeaa . purse sgt pentingggg :) duet duet and card semua dlm tuhhhh . kalu hilang . leh meracau niehhhh . 

4. lapppy leopard pink sayaaa .

lappy yg leopard pink tuh . ignore the teddy

yeaa . adiah dari my dad . for my spm :) thanks ayah . hugs . lappy saya skin leopard pink taw . korang ada ? nan hadoo . lappy nie penting sgt . sbb dia je yg nak layan saya setiap masa . mana ada bnda laen dahhh . 

5. line wifi 

hahhahahaha . sgt penting . mimi leh meracau kalu mimi p somewhere . wifi xdak . leh parkinson . kalu rumah wifi xdak sbb lupa bayar ke ? pergggghhhhhh ! leh mengamuk kot ! sygg kami wifi 

6. shawl 


yes . im obses and adore shawl sgt sgt . sbb dia sgt sgt comel :) saya suka pakai :) muah muahhhhhhhh

7. camera digital baby 

yea . saya sedar . saya dah byk salah dgn camera digital yg mimi beli sndri guna duet kerja titik peluh sendiri lepas spm dluuu . saya dah jarang jaga dia . belai dia . sbb dah ada DSLR bru . tp serius . saya sayang dia . and i promise . wont hurt u again oke baby . akan jaga kami elok2 

8. baju baju saya 

semua skali la . baju , seluar and dress saya . i love them so much :) xkesah la korang murah ke . mahal ke ? i love u guys equally . hugs 

9. handbag . 

yeahhhh . handbag bnda penting bg mimi and i dont know why i choose handbag . sbb dlm handbag laa mimi letak semua bnda yg important . even sampah sarap pun mimi bia je dlm handbag . sometimes . bnda slagi leh sumbat . mimi sumbat dlm handbag 

10. make up things 

i adore make up . and i have my very one make up box . tp xdak la byk sgt make up . biasa jaaa . bg mimi make up penting laa . cuz i looked pale without one . and mimi suka makeupkan org jugak . ahahahahahha . oke la tuhhhh 

oke . thats all kot item yg mimi rsa mimi xleh hidup . patutnya byk ag . tp yg tuh je yg dlm  kepala hitak ku dipagi pagi ini . 

p/s : kui 7am nnty nak g jogging ! yey !

No comments:

Post a Comment